Tuesday, March 27, 2007

Matthew Barney + Björk “Drawing Restraint 9”


σε είδα στον ύπνο μου
είχες πάει σε μια ακρογιαλιά
και ξάπλωσες με τα ρούχα
στην αμμουδιά
κι εκεί
κοιτούσες τον ουρανό
ακίνητος
και είχε κρύο
κι άρχισε να βρέχει
κι εσύ ακίνητος
έμενες να βρέχεσαι
ξαπλωμένος
στην αμμουδιά
κι εγώ σου φώναζα
«σήκω και φύγε
Βρέχει,
φύγε να βρεις ένα υπόστεγο
να καλυφθείς

μα εσύ δεν άκουγες
έγινες μούσκεμα
έγινες ένα με την αμμουδιά
μόνο τα μάτια σου ξεχώριζαν
μάτια γεμάτα βροχή
και δάκρυα

ξύπνησα
ιδρωμένος
φωνάζοντας το όνομα σου…

1 comment:

boywalkinginthewoods said...

αυτό στον απόλλωνα
στις πρεμέριες
με μαγικούς ζεν τίτλους
και το είδωλο λίγο γερασμένο
δεν την νοιάζει
ούτε και μένα
ο άντρας της αστός
με οικολογικές ανησυχίες
δεν με νοιάζει
ούτε κι αυτόν
την επόμενη το soundtrack
απο το amazon όπως και όλα τ'άλλα

έλεγα ύστερα στον σκηνοθέτη
πως και ο barney έκανε ταινία
πάνω σε πλοίο
ήταν εικαστική περισσότερο
του έλεγα
και η bjork έκοβε το σώμα της
γιατί κυνηγούσαν φάλαινες

μου είπε
στην δικιά μου ταινία
θα κυνηγούνε ανθρώπους
άλλωστε δεν είμαι αστός εγώ
και οι ανησυχίες μου
είναι ταξικές

συμφώνησα με τον αγαπημένο μου έλληνα σκηνοθέτη
υπάρχουν μόνο ταξικές ανησυχίες
τελικά