Wednesday, February 21, 2007

5 x 5 game.blog.com


Η δαιμόνια neutrinothoughts.blogspot.com πέταξε το γάντι.
Αν και μου είναι ακατανόητο ποιον πραγματικά μπορεί να ενδιαφέρει ότι:
1. Στα 19 ανακάλυψα τυχαία ότι μουσική μπορεί να είναι και κάτι άλλο από τους ήχους του πιάνου που μου μάθαινε η κ. Ραζή. Ως τότε δεν είχα δει ούτε τηλεόραση.
2. Έχω κόλλημα με τον κινηματογράφο, τους ηλεκτρονικούς ήχους και τους ιντερνετικους έρωτες(οι άλλοι απλά με πλήττουν). Ταξιδεύω συχνά κυρίως στην Ευρώπη.
3. Πολύς κόσμος δεν θα μου ξαναμιλούσε αν ανακάλυπτε πόσο συχνά πηγαινοέρχομαι Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Μπορώ να κοιμηθώ οπουδήποτε αρκεί να έχω πρόσβαση στο internet.
4. Έχω χάσει πολλούς φίλους και φίλες, από φυσικά αιτία, από δυστυχήματα, από περίεργες και σπάνιες αρρώστιες. Τα τελευταία 3 χρόνια. Δεν θέλω άλλο. Η απουσία τους με στοιχειώνει και ζω με την ενοχή της επιβίωσης. Το παλεύω όμως.
5. Ανακαλύπτω καθημερινά εκατοντάδες πράγματα που δεν ξέρω. Μαθαίνω με αμηχανία να αγαπώ. Είμαι δυσλεκτικός και ψυχωτικός λένε οι ειδικοί που πληρώνω αδρά. Παίζω και μαθαίνω με την ευγενική ανοχή του boywalkinginthewoods ,αν ζούσαμε στο 1830 αυτό θα ήταν ένας μεγάλος έρωτας.
ολοι-ες που επισκεπτομαι καθημερινα εχουν απαντησει. δεν εχω περιεργεια να μαθω κατι.προτιμω να περιμενω τις πραγματικες στιγμες εξομολογησης του καθενα γιατι ειναι πιο ουσιαστικες. Απεχθανομαι την πιεση(αν και ζω μονο ετσι).

3 comments:

basik-ly said...

Την απεχθάνεσαι ή όχι, η πίεση είναι ύπουλο πράγμα στην ηλικία σου. Χρειάζεται καλά διουρητικά!

boywalkinginthewoods said...

η ανοχή είναι ότι έχω
μαζί με την αγάπη
να πορεύομαι

και τα δύο μου δικά σου
φυλαχτό μην ματιασθείς
και δεν αντέξεις

δύο πέλματα
απαλά στην γή

boywalkinginthewoods said...

έγχρωμα όνειρα
και γλυκά
τώρα