Thursday, March 6, 2008

Ενα τραγουδι



μμμμ μυριζετε την Ανοιξη?

16 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Τι γλυκό τραγούδι να ξεκινάς την μέρα σου. Καλή σου μέρα

Είδωλο said...

PAVLO σε ποσα blogs θα αφησεις το ιδιο σχολιο πια?

Τον κυριο ομολογω πως δεν τον ξερω και το γαλλικο δεν μου καθεται και τοσο καλα

Anonymous said...

έλα ρε x-oyranou, όλο πειράζεις τον παύλο, γκρινιάρη!

όπου να ναι οι φρέζες μου ανοίγουν, άντε να ανοίξουν σιγά σιγά και μέσα μας, να φτιάξουμε λίγο κατάσταση

Anonymous said...

ωραία πάντα αυτά που γράφεις αλλά τα γαλλικά σου τραγουδάκια είναι λίγο cheesy. αν έχεις κάποιον φίλο από γαλλία ρώτα, το ίδιο θα σου πει. σορρυ κιόλας, αλλά ήθελα από καιρό να στο πω

etalon said...

Ειναι το μελο μου βρε βιργινία.
Τι να κανω ...προσπαθω!))
Οι παρατηρήσεις εδω ειναι παντα καλοδεχούμενες-οπως κι οι προτάσεις!

Anonymous said...

σε ευχαριστώ. χαίρομαι που δεν το πήρες άσχημα, γιατί όπως είπα πιο πάνω, τα κείμενά σου μου αρέσουν πολύ

ΕΥΟΙ! said...

πάντα ευπρόσδεκτη μια ανοιξιάτικη μπαλάντα το πολύ hard core καταντά υποκρισία, ε?

BOSKO said...

Τουλάχιστον εσύ είσαι και επίκαιρος. Αμ, εγώ που ανέβασα...Demis Roussos των 70s;

Aντώνης said...

Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι είναι λατρεμένο το μελό σου! Υπέροχο το video clip! Μάδησες μαργαρίτα; Είναι σίγουρο.. Σ΄αγαπά!

Anonymous said...

Ας ήμουν η πεταλουδίτσα... όμως είμαι κοτζάμ γάϊδαρος, θεέ μου...

alienlover said...

μμμμμ!!! μύρισε καλή διάθεση,μύρισε Άνοιξη!!

g for george said...

Τι όμορφο βίντεο και τραγούδι.
Η έμπνευση στα καλύτερά της.

cobden said...

Τέλειο είναι!Πολύ μου άρεσε!Και τί κακό έχει λίγο μελό???

cobden said...

Μου έκανες μεγάλη ζημιά σήμερα με αυτό το τραγούδι!Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορες το έχω βάλει!

celsius33 said...

ποιος είναι ο αρτίστας, καλό είναι :)

Stratos Bacalis said...

Υπέροχο κλιπάκι! Ευχαριστώ!