Saturday, March 8, 2008

Ανεβαίνοντας στη Σαλονίκη!


(Disco Lies-Moby)

Δυνατά και καθαρά
φωναζεις
απο τα ηχεία
εναν εκτροχιασμό
αναμενόμενο απο καιρο

δεν με πτοείς
τοχω αποφασισμένο
αυτο το νεο χαμό
που ερχεται
τον καταδικασμένο
οπως λένε και τα ζωδια

σιγα
παρασημα στη σειρα τα λαθη
αλλα αυτα ειναι κι η ζωη
ταυτόχρονα

οχι θα κατσω ασφαλης
να περιμενω
το σιγουρο
-τι απιστευτο ξενερωμα-
να το κανω τι?

γι αυτο
ελα μαζι μου
ειτε για γλεντι
ειτε για καυγα
κατι να εχουμε να λεμε
στο ασθενοφορο
της επιστροφης
την ωρα του γενικου
black out της υπομονης

υπόσχομαι...

4 comments:

Anonymous said...

αφιερωμένο
http://www.zshare.net/audio/86183298f21cc9/

Anonymous said...

Εδώ και πολύ καιρό έχω το κομμάτι αυτό στο ipod και μου δίνει ρυθμό στο βάδισμα. ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ! God Bless Moby! Και ένα καθυστερημένο σχόλιο, cheesy ξεcheesy, εγώ σε θεωρώ μια δροσερή ανάσα στη μπλογκόσφαιρα Etalon. Φιλιά!

neutrino said...

φοβερο κομματι, απο τον αγαπημενο μου (αν μου επιτραπει τετοια εκφραση απολυτου θαυμασμου) μουσικο. ειχα πεθυμησει τον αποσπασμστικο σου λογο τον γεματο συναισθημα. καλη σαλονικη, ξερεις νομιζω τι μου λειπει πιο πολυ απο εκει.. μακρινα φιλια

ΠΑΥΛΟΣ said...

Φοβερό κομμάτι. Αν είσαι Θεσσαλονίκη το άλλο Σ/Κ, που θα έρθω, θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά.