Monday, March 10, 2008

Που είναι η Μαριαννινα?

9 comments:

BOSKO said...

Έλα μου ντε, καλή η ερώτησις!

Aντώνης said...

Δεύτερο πρόγραμμα κάθε Πέμπτη στις 12 το βράδυ.

Όσο για το κόμμεντ στον Jirashimosu περί διακοπών στην Αίγινα με την Αλίκη μου έκλεψες πάλι την αγάπη μου όλη!

Μαύρος Γάτος said...

Είναι εδώ!

ΕΥΟΙ! said...

καλημέρααααααααα!
1000 χρυσαλιφούρφουρα στην αγκαλιά σου σήμερα!
μαριανίνα?
είναι στην καρδιά μας!

Είδωλο said...

συγνωμη, ποια?

non journalist* said...

Poia einai i Mariannina?

ps: exoume kairo na ta poume!

non journalist* said...

Poia einai i Mariannina?

ps: exoume kairo na ta poume!

celsius33 said...

μέχρι να τη συναντήσουμε άντε ν ακούσουμε τη φιλενάδα της τη Λένα (ελπίζω να μην απογοητευτώ, δεν ξέρω αλλά ΘΕΛΩ o δίσκος της που είμαι σίγουρος και συ τον περιμένεις, να με κρατήσει πολλές ώρες άυπνο με τ ακουστικά στο αυτί )

etalon said...

@αντωνης
Σ ευχαριστω την εψαχνα και τωρα τη βρηκα χαρη σε σενα

@ Για οσους δεν ξερανε:
Μαριανίνα Κριεζη
στιχουργος ποιητρια μεταφραστρια
ακριβη κι ακριβοθώρητη
πνευματικη και γνησια
θαυμαστης της ισοβιος
μου λειπει η Ανοιξη της
στα τραγουδια της
μου λειπει γενικα ο λογος της

@για τους αλλους:
οκ συννενοηθήκαμε