Thursday, December 13, 2007

Γιώργος Κορδομενίδης


Ο Γιώργος Κορδομενίδης ειναι ενας ανθρωπος που θαυμάζω, ενας Ελληνας που αγαπω κι ενας πνευματικος αντρας που τον εχω προτυπο για πολλους λόγους. Απο το 1987, εδω και 20 χρόνια ειναι ο εκδοτης του λογοτεχνικου περιοδικου ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ κι αφορμη για αυτο το σχόλιο στάθηκε το τελευταιο πανηγυρικο τευχος nο 78 που έχω στα χέρια μου και εγινε αιτία για ενα μαγικο ξενύχτι μου. Μακάρι να ειχα την δυνατότητα να το εστελνα σε όλους τους φιλούς μου για να το διαβασουν. Πέρα απο τα κείμενα των γνωστων συγγραφεων και ποιητων που υπάρχουν, περα απο τις κριτικες και τις φωτογραφιες, πέρα κι απο τα σχεδια και τους πίνακες ,αυτο που με συγκλόνισε ,ειναι η διαπίστωση αυτης της τεράστιας δύναμης
που κρυβει αυτος ο ανθρωπος με το χαμηλο προφιλ, σε καιρους τελειως αρνητικους στην πνευματικότητα, να κανει πράξη το ονειρο του ,με εναν μοναδικά χειροποίητο τρόπο.
Το πιο τρομακτικο και δυσοιωνο ομως είναι , οτι τετοιοι ανθρωποι στεκουν μακραν απο τα φωτα της "επικαιρότητας", απο τα τηλεοπτικα "γεγονότα" και τον κονσερβοποιημένο "πολιτισμό" του marketing.
Κι αυτη η αναρτηση γινεται για να δηλώσω τη περηφανια μου που ετυχε καποια στιγμη να γνωρισω αυτον τον Ανθρωπο. Γλυκός πράος ευπροσηγορος, ενας πραγματικος ευπατριδης που ζει στην Ελλάδα του 2007, ερήμην της!
Εχει κι blog αξιζει τον χρόνο και τη βόλτα σας απο κει :
merci στη mauve για την διορθωση

2 comments:

mAuVe said...

έτυχε κι εγώ να μην έχω κοιμηθεί ακόμη γιατί ήμουν βουτηγμένη στο εργαστήρι μου μέχρι πριν από λίγο...

έτυχε να περνάω από το χώρο σου για πρωινό περίπατο...

έτυχε να γνωρίζω τη δραστηριότητα του εντευκτηρίου & να δηλώσω κι εγώ συμμέτοχη της αξίας του & της συμβολής του Γιώργου Κορδομενίδη...

έτυχε να κάνω κλικ στο λινκ που σημείωσες & διαπίστωσα ότι πρέπει να κάνουμε μια μικρή διορθωσούλα ως εξής: http://entefktirio.blogspot.com

αν δεν σου κάνει κόπο διόρθωσέ το στην μπροστά σελίδα για να διευκολύνουμε τους αναγνώστες σου...

πολλά "έτυχε" έφτιαξαν μια όμορφη συγκυρία τελικά...

εύχομαι κι άλλα μαγικά ξενύχτια

την καλημέρα μου κι ένα γλυκό φιλί

Roadartist said...

Χαίρομαι πραγματικά που δεν "έχασα" το σημερινό ποστ σου. Θα το ερευνήσω. Ευχαριστώ.